keskiviikko 14. toukokuuta 2014

M-Marketin asiakastyytyväisyys selvillä ja kehittämissuunnitelmat tekeillä

M-Marketin asiakastyytyväisyyskyselyn tulokset lähtivät kauppiaalle maanantaina. Nyt tiimit puurtavat varsinaisen kisatehtävänsä parissa eli laativat M-Marketin kehittämissuunnitelmia.

Ihan helpolta suunnitelmien laatiminen ei tunnu. Toivottavasti tiimeiltä kumpuaa kuitenkin tuoreita ja toteuttamiskelpoisia ideoita. Kauppias valitsee näistä suunnitelmista sitten ensimmäisen voittajatiimin. Kenelle keltainen tähti mahtaa mennä...?

Kyselyraportti valmiina




1 kommentti:

  1. Ideointia kannattaa rohkaista, että on valinnanvaraa. Pienikin parannus johonkin asiakkaiden esiin tuomaan ongelmaan on kuitenkin parannus! Ja siitäkin parannuksesta (muutoksesta) voi jalostaa eteenpäin, jos homma ei tunnu käytännössä toimivan. Kokeiltava se idea ensin on, että tietää.

    VastaaPoista